Vem är jag som skriver?

Jag är en hetrosexuell 18årig singel-tjej som bor i huvudstaden. Sedan jag var liten har jag alltid varit intresserad av ämnet kring sex. Det är trots allt någonting som finns i allas liv, mer eller mindre. När jag var i den åldern jag läste KP så var det alltid "kropp & knopp" sidorna jag fört bläddrade fram till. Och så har det helt enkelt fortsatt. I min kompiskrets är det många som jag vet gärna kommer till mig och pratar om ämnet. De vet att jag inte har den diciplinen eller sprärren och delar gärna med mig och lyssnar. I princip inget får mig att tycka någon är äcklig eller att det är något man inte ska göra, bara att jag själv kanske inte skulle det (men det är en helt annan sak)..

  • Jag var den tjejen som i femmans sexualkunskap som ställde frågor och diskuterade med fröken under tiden de andra tjejerna höll på att kissa på sig av fnitter.
  • Jag är den tjejen som fick lära ut till mina vänner för sex-och-samlevnads-krusen i 9an. Även om mencykeln, fast jag som var den enda som inte än hade fått mens.
  • Jag är den tjejen som gärna snackar öppet om ämnet med alla som själva är villiga att prata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0